FAQ

  1. Де і в якій валюті можна купити квиток?
    Квиток можна придбати на сайті www.prex.com.ua, в касах всіх автовокзалів, через які пролягає маршрут або в офіційних представників. Квитки можна придбати в гривнях, злотих та кронах в залежності від місця придбання квитка.
  2. Як знайти автобусну зупинку?
    Найпростіше знайти автобусну зупинку на нашому сайті. Виберіть свою зупинку в таблиці розкладу руху і Ви побачите місце відправки на карті.
  3. Чи можна зарезервувати конкретне місце в автобусі?
    У наших автобусах вільний вибір місць. А отже, ми не надаємо можливості заздалегідь резервувати місце. Якщо ви хочете зайняти певне місце в автобусі, рекомендуємо прибути на зупинку не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення. Якщо місце, яке ви хотіли б зайняти, вже зайнято, просто попросіть інших пасажирів помінятися з Вами місцями.
    Пасажири з обмеженими фізичними можливостями та пасажири з дітьми звісно мають переважне право вибору місця.
  4. Чи можна змінити дату відправлення?
    На нашим маршрутах Ви завжди зможете змінити дату відправлення. Для цього Вам лише потрібно зателефонувати до диспетчера та повідомити з якої саме дати та на яку Ви бажаєте змінити відправлення. Диспетчер внесе відповідні відомості в базу і Ви зможете скористатися квитком в зручний для Вас день.
    Попередити про зміни дати відправки необхідно не менше як за 24 годин до відправлення автобуса.
  5. Чи можна поміняти на квитку пункт відправлення / прибуття?
    Ви завжди маєте можливість поміняти пункт відправлення/прибуття. Для цього необхідно лише зателефонувати до наших диспетчерів та повідомити деталі змін.
    Наші пасажири також можуть, попередньо повідомивши диспетчерів, змінити і рейс на інший, який виконується нашим підприємством.
    Якщо змінений квиток коштує дорожче, то пасажир повинен доплатити різницю, якщо дешевше, то різниця не повертається.
  6. Як можна здати квиток, куплений в інтернеті, і як отримати за нього компенсацію?
    Відмовитись від квитка, можна попередньо попередивши диспетчерів про відмову. Компенсація за квиток (з урахуванням правил) перераховується на банківський рахунок, з якого була проведена оплата за квиток. Термін повернення коштів складає 15 банківських днів від моменту відмови від поїздки.
  7. Чи пасажир може розраховувати на проїзд, не маючи при собі роздрукованого квитка?
    Придбавши квиток у нашого підприємства пасажир може здійснити поїздку за відсутності роздрукованого квитка. В такому випадку екіпаж надасть пасажиру роздрукований квиток за відомостями, наявними у перевізника.
    В окремих випадках пасажир може придбати квиток безпосередньо у екіпажу автобуса.
  8. Чи можна відмовитися від поїздки?
    Відмову від поїздки необхідно оформити не пізніше, ніж 1 годинa до відправлення автобуса. При несвоєчасній відмові від поїздки, компенсація не виплачується.
    Оформити відмову від поїздки можна:
    1) в агентстві, де був придбаний квиток
    2) по телефону наших диспетчерів в разі придбання квитка безпосередньо у підприємства.
    Якщо придбано акційний квиток, застосовуються умови цієї акції.
  9. Чи можна здати невикористаний квиток? Яка сума повертається?
    При здачі квитка після відправлення автобуса гроші за невикористану поїздку не повертаються.
    Якщо відправлення автобуса затримується з вини перевізника, пасажир має право відмовитися від поїздки і пред’явивши квиток з оформленою відмовою, може отримати компенсацію у розмірі 100% від вартості квитка.
  10. Скільки багажу дозволяється перевозити з собою?
    Кожен пасажир має право безкоштовно перевозити з собою 2 одиниці багажу, розміром 100*50*30 см та вагою до 40кг, а також 1 одиницю ручної поклажі, розміром 60*40*20 см та вагою до 10 кг.
    За наявності вільного місця в автобус може прийматися додатковий багаж за перевезення якого справляється плата, встановлена перевізником.
  11. Чи можна забронювати додаткове місце для багажу?
    Забронювати додаткове місце для багажу можна, зателефонувавши до диспетчерів та повідомивши їх які саме речі необхідно додатково перевезти. В такому випадку додатковий багаж обов’язково приймається до перевезення за додаткову плату.
  12. Чи можна взяти з собою велосипед?
    Перевезення велосипедів дозволяється за наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса. В такому випадку велосипед приймається за 1 одиницю багажу.
  13. Чи можна взяти з собою музичний інструмент?
    Перевезення музичних інструментів дозволяється за умови, що розмір таких інструментів не перевищує встановлені межі для перевезення багажу.  Малогабаритні музичні інструменти дозволяється перевозити в салоні автобуса за умови, якщо це не заважає іншим пасажирам.
  14. Що робити, якщо багаж перевищив допустимі розміри?
    Додатковий багаж приймається до перевезення при наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, очікувану загрузку автобуса та інші фактори.
  15. Які речі дозволяється перевозити через державний кордон.
    Перелік речей, які дозволено та які заборонено перевозити через державний кордон відображено на нашому сайті. Зверніть увагу, що правила ввезення речей в Україну та в Польщу відрізняються.
  16. Чи можна автобусом передати посилку?
    Рішення про прийняття посилок приймає водій самостійно. Перевізник не несе відповідальності за перевезення посилок.
  17. Які послуги входять у вартість квитка?
    У вартість квитка входить перевезення пасажира та його багажу від пункту відправлення до пункту прибуття, зазначеного у квитку.
    Під час рейсу перевізник має право надавати додаткові послуги (відео, туалет, телефон, розетки, кондиціонер, пледи, і т.д.), наявність або відсутність яких залежать від напряму і тривалості рейсу.
  18. Де можна відновити втрачений квиток?
    Втрачений квиток можливо відновити в агентстві, де він був придбаний.
  19. Чи може автобус зачекати пасажира в разі його спізнення?
    Наші автобуси виконують міжнародні регулярні перевезення, а отже, повинні дотримуватися графіка. У зв’язку з цим водій автобуса, на жаль, не може чекати на пасажирів, що спізнюються. Рекомендуємо Вам прибути на зупинку не пізніше ніж за 15 хвилин до відправлення автобуса
  20. Чи передбачені якісь зупинки, наприклад, зупинки на перекур?
    Графіки руху нашим автобусів складені таким чином, що на кожному маршруті здійснюється планова зупинки автобуса не рідше, ніж раз в 4 години.
    Наша мета – доставити пасажирів до пункту призначення якомога швидше. Тому додаткові зупинки не передбачаються.
    Водій може прийняти рішення про здійснення додаткової зупинки в разі наявності обґрунтованих прохань самих пасажирів. В такому випадку водій обов’язково оголошує час зупинки.
    Після закінчення часу зупинки автобус продовжує рух. Тому, якщо Ви відходите далеко від автобуса, обов’язково повідомте про це водія, в іншому випадку, у разі запізнення, автобус продовжить свій рух без Вас.
  21. На що слід звернути увагу у разі подорожі з дитиною або у разі подорожі дитини без супроводу дорослих?
    Для дітей передбачені знижені тарифи на квитки. Діти у віці до 6 років подорожують безкоштовно без права зайняття окремого місця. Діти до 12 років подорожують зі знижкою  50% вартості квитка.
    Перевезення дітей без супроводу дорослих не допускається.
    Для дітей до 16 років необхідним є нотаріальне погодження батьків на виїзд дитини закордон у разі, якщо вони не супроводжують дитину.
  22. Яким чином відбуваєте перетин кордону для пасажира?
    Процедура перетину кордону детально описана на нашому сайті
  23. Що робити, якщо речі залишилися в автобусі?
    Якщо ви щось забули або загубили в автобусі, просто зателефонуйте нашим диспетчерам. Ми спробуємо якомога швидше допомогти вам.