Правила та Положення

Правила та загальні умови надання послуг Прикарпатський Експрес та політика конфіденційності

Загальні положення

Ці правила та загальні умови (далі - Правила) визначають порядок надання послуг Прикарпатський Експрес з міжнарожних перевезеннь пасажирів та їх багажу автобусами та правила, якими регламентується збір, обробка, використання і захист персональних даних, що можуть бути запитані/отримані при використанні веб-сайту https://prex.com.ua.

Політика конфіденційності - правила, якими регламентується збір, обробка, використання і захист персональних даних, що можуть бути запитані/отримані при використанні веб-сайту https://prex.com.ua, адміністратором якого є Прикарпатський Експрес.

РОЗДІЛ 1. Правила та загальні умови надання послуг

§ 1. Терміни, що вживаються у цих правилах

  • автобус – транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше ніж двадцять з місцем водія включно
  • багаж – вантаж, розміри якого не перевищують 100 х 60 х 40 сантиметрів, загальною вагою до 30 кілограмів;
  • багажна квитанція – документ, який видається пасажиру на підтвердження факту прийняття багажу для перевезення або зберігання, із зазначенням його цінності, вартості перевезення та зберігання;
  • бронювання місця (кількох місць) – попереднє замовлення у диспетчера місця (кількох місць) в автобусі з відстроченням платежу до моменту поїздки;
  • вартість квитка – сума, що складається з вартості проїзду автобусом, автостанційного збору, плати за послуги з попереднього продажу квитків (за наявності такої);
  • вартість проїзду – сума, за якою автомобільний перевізник здійснює перевезення, що включає вартість за тарифом, страховий платіж та податок на додану вартість;
  • диспетчер – особа, на яку покладено повноваження щодо здійснення диспетчерського управління;
  • дійсні проїзні документи – документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або не закінчиться під час запланованої поїздки.
  • запізнення – це відхилення від графіка руху на 10% від планованого часу поїздки, але не менше однієї години.
  • квиток на проїзд – документ установленої форми, який підтверджує факт укладення договору перевезення;
  • пасажир – особа, якій надається послуга з перевезення транспортним засобом та яка не бере участь у керуванні ним;
  • пасажиромісткість – передбачена технічною характеристикою транспортного засобу та визначена у реєстраційних документах кількість місць для перевезення пасажирів у транспортному засобі;
  • пасажиропотік – кількість осіб, які здійснюють проїзд за визначеним маршрутом або напрямком у певний проміжок часу;
  • поїздка – рух по маршруту в одному напрямку від початкового до кінцевого пункту (включаючи зміни автобусів / пересадки).
  • поїздка з відкритою датою – оплачене право Пасажира здійснити поїздку за вказаною в квитку маршрутом у зручний час за умови, що у вибраний день є даний маршрут і вільне місце в салоні автобуса.
  • розклад – графік руху, час, місце і послідовність зупинок на маршруті, а також дні і час здійснення перевезення.
  • ручна поклажа – вантаж, розміри якого не перевищують 50 х 30 х 20 сантиметрів, вагою до 10 кілограмів включно;
  • час відправлення – час відправлення автобуса, вказаний на квитку, котрий може змінитися з незалежних від перевізника причин.
  • час прибуття – орієнтовний час прибуття автобуса в конкретне місце, при Правил дорожнього руху і беручи до уваги дорожні обставини. Час прибуття може змінитися з незалежних від перевізника причин.

§ 2. Права та обов’язки пасажирів і перевізника при здійсненні перевезень

2.1. Пасажир автобуса має право:

  1. на безпечне і високоякісне перевезення;
  2. висувати вимоги до перевізника щодо виконання ним умов договору перевезення;
  3. перевозити тварин у встановленому законодавством порядку;
  4. гарантовано перевозити дві одиниці багажу та безоплатно перевозити одну одиницю ручної поклажі у салоні транспортного засобу.
  5. виключено;
  6. купувати для дітей віком до 12 років дитячі квитки за пільговою ціною;
  7. оголошувати цінність багажу;
  8. отримувати від перевізника, водія, працівника автостанції інформацію про послуги з перевезень;
  9. на компенсацію заподіяної шкоди;
  10. повернути квиток до здійснення поїздки з компенсацією її вартості в залежності від часу повернення квитка;

2.2. Пасажирам автобуса забороняється:

  1. під час руху відволікати увагу водія від керування;
  2. відчиняти двері транспортного засобу до повної його зупинки;
  3. перешкоджати зачиненню дверей;
  4. розміщувати речі у тих місцях, де це перешкоджає вільному пересуванню пасажирів уздовж салону;
  5. здійснювати поїздку без оплати її вартості або без пред’явлення посвідчення особи встановленого зразка (у разі наявності права на пільги щодо проїзду);
  6. робити виправлення у квитку і передавати його іншій особі;
  7. перевозити багаж та ручну поклажу на сидінні;
  8. користуватись аварійним обладнанням без потреби;
  9. порушувати громадський порядок;
  10. своєю поведінкою заважати роботі екіпажу або створювати незручності іншим пасажирам;
  11. класти ноги на сидіння або загороджувати прохід в автобусі.
  12. лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
  13. курити в салоні транспортного засобу, приймати алкогольні напої.

2.3. Пасажир автобуса зобов’язаний:

  1. мати при собі квиток на проїзд, квитанцію на перевезення багажу, а за наявності права на пільги щодо оплати проїзду – посвідчення встановленого зразка;
  2. займати зазначене у квитку (водієм) місце, зберігати квиток до кінця поїздки і пред’являти в розгорнутому вигляді на вимогу осіб, що мають право здійснювати контроль;
  3. здійснювати посадку (висадку) лише після повної зупинки автобуса;
  4. оплатити перевезення багажу та ручної поклажі згідно з вимогами цих Правил;
  5. мати візові та еміграційні документи;
  6. мати належним чином оформлені документи, необхідні для в’їзду до держави прямування, держав за маршрутом слідування, та пред’явити їх автомобільному перевізнику на його вимогу;
  7. у разі настання дорожньо-транспортної пригоди надати можливу допомогу потерпілим і повідомити про це органам поліції;
  8. повідомити водієві про виявлені забуті речі, документи та цінності;
  9. з’явитися на місце відправлення автобуса, зазначене в квитку, не пізніше, ніж 15 хвилин до зазначеного у квитку часу відправлення автобуса;
  10. дбайливо поводитися з обладнанням автобуса, не допускати його псування;
  11. відшкодувати Перевізнику збитки, що виникли з причини прибуття Пасажира на кордон країни прямування (країни транзиту) на транспортному засобі перевізника, наступного за маршрутом, без документа (паспорт та/або віза, інший документ), що дає право на в’їзд в країну проходження.

2.4. Перевізник зобов’язаний:

  1. забезпечити дотримання персоналом вимог законодавства про автомобільний транспорт та захист прав споживачів;
  2. вживати заходів до забезпечення безпечної, зручної поїздки пасажирів і зберігання та/або доставки багажу згідно з договором перевезення і розкладом руху;
  3. організувати проведення контролю технічного та санітарного стану автобусів чи легкових автомобілів перед початком роботи, крім автомобільного самозайнятого перевізника;
  4. організувати проведення щозмінного передрейсового і післярейсового медичного огляду водіїв транспортних засобів;
  5. видавати водіям та іншим працівникам передбачені законом документи;
  6. мати документи для здійснення перевезень згідно із законодавством;
  7. утримувати транспортні засоби в належному технічному та санітарному стані, забезпечувати їх своєчасну подачу для посадки пасажирів і відправлення;
  8. здійснювати перевезення пасажирів з використанням сертифікованих транспортних засобів відповідного типу, на які оформлені документи згідно із законодавством;
  9. організовувати проїзд пасажирів до місця призначення за маршрутом без додаткових фінансових витрат пасажирів, насамперед осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, вагітних жінок, пасажирів з дітьми дошкільного віку, у разі припинення поїздки через технічну несправність транспортного засобу чи настання надзвичайної або невідворотної за даних умов події;
  10. здійснювати перевезення пасажирів з квитками і пасажирів, яким згідно із законодавством надано пільги щодо плати за проїзд;
  11. надавати пасажирам достовірну і своєчасну інформацію про найменування зупинок, можливі пересадки, розмір плати за проїзд тощо;
  12. компенсувати шкоду, заподіяну здоров’ю та майну пасажирів;
  13. забезпечувати попередній та поточний продаж квитків;
  14. здійснювати обов’язкове особисте страхування пасажирів від нещасних випадків на транспорті;
  15. забезпечувати перевірку наявності у пасажирів документів, необхідних для в’їзду до держави прямування, держав за маршрутом слідування, та відмовляти у міжнародному перевезенні пасажирам, які не пред’явили необхідні документи;
  16. виконувати вимоги Правил надання послуг, Правил дорожнього руху та правил технічної експлуатації транспортних засобів.

2.5. Перевізник має право:

  1. скасовувати рейси транспортних засобів у разі виникнення обставин, які він не міг передбачити і виникненню яких не міг запобігти, з поверненням пасажирам (або замовнику послуг) коштів, сплачених ними за перевезення;
  2. обмежувати або припиняти перевезення в разі стихійного лиха, епідемії, епізоотії або іншої надзвичайної ситуації;
  3. припиняти рух транспортних засобів у разі виникнення загрози життю та здоров’ю пасажирів;
  4. зазначати в багажній квитанції стан багажу, що має зовнішні пошкодження, або відмовлятися від його перевезення в разі заперечення пасажира проти внесення відповідної позначки;
  5. надавати пасажирам пільги щодо оплати послуг з перевезення;
  6. пропонувати пасажирам додаткові послуги.

2.6. Водій автобуса зобов’язаний:

  1. мати посвідчення водія на право керування транспортними засобами відповідної категорії;
  2. виконувати вимоги цих Правил, Правил дорожнього руху та правил технічної експлуатації автобуса;
  3. мати із собою і пред’являти для перевірки уповноваженим особам передбачені законодавством документи;
  4. дотримуватися визначеного маршруту та розкладу руху автобуса;
  5. приймати, розміщувати та видавати багаж пасажирам на передбачених графіком руху зупинках;
  6. стежити за виконанням пасажирами своїх обов’язків та безпечним розміщенням ними багажу і ручної поклажі в автобусі;
  7. здійснювати висадку пасажирів у разі заправлення автобуса паливом під час виконання перевезення;
  8. вживати необхідних заходів до забезпечення безпеки пасажирів у разі виникнення перешкод для руху на маршруті (туман, ожеледь тощо), які не дають змоги продовжити поїздку, а також у разі вимушеної зупинки на залізничному переїзді;
  9. зупиняти автобус для посадки та висадки пасажирів на відстані не більше ніж 0,5 метра від краю проїзної частини дороги;
  10. пройти перед виїздом на маршрут медичний огляд, забезпечити перевірку технічного стану і комплектності транспортного засобу;
  11. дотримуватися визначеного законодавством режиму праці та відпочинку;
  12. бути охайно одягненим, чемно поводитися з пасажирами;
  13. оголошувати найменування і тривалість зупинки;
  14. продавати квитки пасажирам до початку руху автобуса у передбачених законодавством випадках;
  15. забезпечити у разі відставання пасажира від автобуса на шляху прямування збереження його ручної поклажі, багажу;
  16. надавати допомогу пасажирам з обмеженими фізичними можливостями в розміщенні ручної поклажі, багажу, милиць, візків та інших особистих речей, а також під час посадки і висадки з автобуса;
  17. перевіряти у разі обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями після прибуття до пункту призначення, чи здійснив пасажир заплановану висадку та чи не забув багаж та/або ручну поклажу чи особисті речі;
  18. забезпечувати перевезення багажу в багажних відділеннях автобуса (у разі їх наявності) або розміщення так, щоб не заважати вільному проходу пасажирів уздовж салону автобуса та не блокувати доступ до основних і аварійних виходів.

2.7. Водій автобуса має право:

  1. вимагати від пасажирів виконання їх обов’язків;
  2. перевіряти під час посадки в автобус наявність квитків на проїзд і квитанцій на перевезення багажу;
  3. не видавати багаж, якщо пасажир не пред’явив квитанцію на перевезення багажу;
  4. не допускати до поїздки пасажира, якщо в салоні відсутні вільні місця (крім випадків, коли в пасажира є квиток на місце в салоні);
  5. не допускати до поїздки пасажирів, які не мають квитків або не пред’являють посвідчення встановленого зразка, що підтверджує право на пільги щодо оплати проїзду, перебувають у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, порушують громадський порядок, мають при собі небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні і такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів.
  6. перевірити на посадці наявність візи для в’їзду/транзиту в країну проходження, термін дії візи, кратність візи, також інші документи, підтверджуючі право пасажира здійснювати виїзд / в’їзд в країну / транзиту і призначення.

2.8. Водію автобуса забороняється:

  1. починати рух до повного зачинення дверей та відчиняти їх до повної зупинки автобуса;
  2. змінювати маршрут і графік руху;
  3. розмовляти з пасажирами, їсти, пити, курити під час руху автобуса;
  4. продавати пасажирам квитки під час руху автобуса;
  5. відмовляти пасажирам в обслуговуванні, крім передбачених законодавством та цими Правилами випадків;
  6. перевозити в автомобілі гострі і ріжучі предмети, пожежонебезпечні, вибухові, отруйні, їдкі, сморідні та наркотичні речовини, вогнепальну зброю без чохлів, інші небезпечні предмети;
  7. перевозити тварин, крім передбачених законодавством випадків;
  8. порушувати вимоги цих Правил, Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, Правил дорожнього руху та правил технічної експлуатації транспортного засобу.

§ 3. Перевезення ручної поклажі та багажу

3.1. Ручна поклажа перевозиться у салоні автобуса під наглядом пасажира.

Плата за перевезення ручної поклажі не справляється у разі перевезення її у салоні автобуса в кількості не більше однієї одиниці ручної поклажі;

За перевезення ручної поклажі у салоні автобуса понад норму з пасажира справляється плата за тарифом, встановленим перевізником.

У разі здавання ручної поклажі до багажного відділення транспортного засобу за її перевезення справляється плата як за перевезення багажу.

3.2. Багаж пасажирів перевозиться у багажному відділенні автобуса за плату.

Перевізник може здійснювати перевезення багажу вантажним автомобілем. Максимальна кількість місць багажу, що приймається до перевезення, визначається перевізником, але не може бути менше двох одиниць від одного пасажира.

Особи з обмеженими фізичними можливостями мають право на безоплатне перевезення засобів, призначених для особистого пересування (інвалідні візки, милиці тощо).

3.3. Право на отримання багажу має пасажир, що здав його для перевезення. Пасажир під час здавання багажу для перевезення має право оголосити його цінність, сплативши встановлену суму. Про перевезення цінних речей пасажир зобов'язаний повідомити перевізника.

3.4. Після завершення перевезення багаж зберігається у перевізника протягом доби без оплати.

За зберігання багажу строком понад добу справляється плата за визначеним перевізником тарифом, якщо інше не передбачено законодавством.

Багаж (його частина), не доставлений особі протягом 14 діб після надходження заяви про його видачу, вважається втраченим і пасажирові, що оголосив цінність багажу, повертається компенсація у зазначеному розмірі та плата, що справлялася за його перевезення.

У разі коли цінність не оголошувалася, пасажирові повертається плата, що справлялася за перевезення багажу, а розмір компенсації визначається у судовому порядку.

Якщо втрачений багаж знайдено протягом року з дня подання заяви про його видачу, перевізник повинен повідомити про це пасажирові. Пасажир може одержати такий багаж протягом 30 днів, повернувши перевізникові гроші, виплачені як компенсація за втрату багажу.

3.5. У разі виявлення втраченого багажу чи ручної поклажі водій зобов’язаний за участю двох свідків скласти акт довільної форми з детальним описом зовнішнього вигляду речей і здати їх разом з актом перевізнику.

Не затребувані протягом місяця у пункті призначення багаж чи ручна поклажа вважаються знахідкою.

3.6. Не допускаються до перевезень

  • небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні і такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів;
  • зброя та тварини, крім випадків, передбачених законом;
  • вантаж, вміст якого може спричинити затримку при перетині державного кордону.

Перевезення тварин пасажирським автомобільним транспортом здійснюється в установленому законодавством порядку.

3.7. Додатковий багаж приймається до перевезення тільки при наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса і за окрему плату. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах та інші фактори. Перевізник має право відмовити пасажиру в перевезенні додаткового багажу.

3.8. Перевізник несе відповідальність тільки за наявність одиниці багажу, який прийняв для перевезення, тобто пасажиру був виданий документ (багажна квитанція, жетон, багажна наклейка), який підтверджує прийняття багажу. В випадку, якщо багаж загублено повністю або частково, йому було завдано збитків, Перевізник несе відповідальність тільки за відновну вартість, за вирахуванням амортизації, у розмірі такої суми збитків, яка вказана в документах та/або за допомогою інших правомочних методів доказів.

3.9. Перевізник не бере на себе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, які не допускаються до перевезення у багажному відділенні автобуса, а також за биткі, неправильно упаковані, цінні речі (гроші, документи, електронні та технічні засоби і т.д.).

Перевізник не бере на себе відповідальність за незначне або поверхневе псування зареєстрованого багажу, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обв’язувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з’явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки. За збереження ручної поклажі відповідає сам пасажир.

§ 4. Організація перевезення пасажирів

4.1. Для отримання послуг з перевезення пасажир повинен пред’явити перевізнику квиток та дійсні проїзні документи, наявність яких перевізник може перевірити у будь-який час з моменту посадки в автобус, до прибуття в пункт призначення.

У випадку відсутності вказаних документі перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір перевезення.

Дійсні проїзні документи – документи, що дозволяють перетинати внутрішні і зовнішні кордони країни, термін придатності яких не закінчився або не закінчиться під час запланованої поїздки. Документами є:

Паспорт або ID карта громадянина країни ЄС для в’їзду і / або проїзду по території країн ЄС, країн Шенгену або інших країн, якщо внутрішнє законодавство країни не передбачає наявність у пасажира інших проїзних документів.

Паспорт та віза, вклеєна в даний паспорт (або біометричний паспорт)- для в’їзду і/або проїзду по території країни, на яку поширюється встановлений законодавством країни візовий режим.

Дитячий паспорт, проїзний документ дитини та віза, вклеєна в даний паспорт, – для в’їзду і/або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, установлений законодавством країни.

В випадку проїзду дитини існує інколи потреба додаткових проїзних документів, наприклад свідоцтва про народження, нотаріально завіреної довіреності від батьків, свідоцтва про розлучення, рішення суду і т.д. Перелік даних документів залежить від законодавства країни, з якої або в яку в’їжджає дитина.

Дипломатичний паспорт, службовий паспорт і віза, у разі, якщо це передбачено законодавством країни в’їзду або транзитних країн.

4.2. Якщо пасажир з’являється на посадку в брудному одязі, в нетверезому стані або іншим чином загрожує чи обмежує безпеку, здоров’я та комфорт інших пасажирів і/або екіпажу, веде себе неадекватно або не має при собі документів, необхідних для перетину кордону, перевізник має право в односторонньому порядку розірвати договір на здійснення перевезення. У такому разі пасажир не допускається до поїздки.

4.4. Під час поїздки пасажир повинен зайняти місце, вказане в білеті чи вказане водієм при посадці в автобус.

Перевізник залишає за собою право без попереднього відома змінити місце пасажира з причини зміни автобуса під час поїздки, бажаючи забезпечити безпеку пасажирів та екіпажу, з метою максимально якісного здійснення перевезення.

В цілях безпеки самого пасажира не рекомендується під час руху автобуса без зайвої необхідності пересуватися по салону автобуса та стояти в проходах.

Пасажири з номерами місць від 1 до 4 повинні бути пристебнуті, якщо в автобусі передбачені ремені безпеки.

Місця з номерами від 1 до 4 не можуть займати пасажири молодші ніж 14 років.

4.5. Перевізник протягом всього маршруту здійснює планові та позапланові зупинки. Позапланові зупинки здійснюються водієм за потреби або на прохання Пасажира.

Тривалість зупинок оголошується водієм в момент зупинки. Після закінчення цього часу автобус продовжує рух, Пасажир, що спізнився, продовжує маршрут самостійно без компенсації за проїзд.

4.6. Якщо у пасажира під час поїздки виникають проблеми з державними інстанціями, а також, якщо пасажир порушує правила перевезення, екіпаж автобуса має право висадити даного пасажира з автобуса або діяти відповідно до вказівок державних інстанцій. У таких випадках вартість поїздки не повертається.

4.7. Під час рейсу перевізник може надавати додаткові послуги, наявність або відсутність яких залежать від напряму і тривалості рейсу: (телефон, стюардеса, відео, туалет, кондиціонер, пледи, Wi-Fi, 220V, кавовий апарат, індивідуальний вмонтований мультимедійний екран (без навушників) і т.п.).

§ 5. Придбання та здача квитка, зміна зареєстрованих в ньому даних

5.1. Якщо квиток придбаний зі знижкою, під час поїздки необхідно мати при собі документ, що підтверджує можливість застосування знижки. Якщо на маршруті передбачені знижки для особливих вікових груп (діти, молодь, особи старше 60 років), то знижка застосовується у відповідності з віком на момент першої поїздки (туди). У разі відсутності документа, що підтверджує можливість застосування знижки, пасажиру може бути відмовлено у наданні послуг з перевезення.

5.2. Якщо дані, зареєстровані у квитку, не відповідають параметрам рейсу (маршрут, кінцевий пункт поїздки, напрямок і тарифна категорія) або документам, пред’явленим пасажиром, пасажир не має права використовувати цю поїздку, або має право використовувати поїздку після здійснення доплат за внесені зміни.

5.3. При купівлі квитка в автобусі, ціна на квиток може відрізнятися від ціни, пропонованої в агентствах або в інтернеті.

5.4. Загублені квитки відновлюються в місці, де вони були придбані, відповідно до правил. Квитки з відкритою датою поїздки відновленню не підлягають. Відновлені квитки неможливо здати і отримати компенсацію за невикористану поїздку, також неможливо змінити дату виїзду

5.5. Змінювати дату виїзду можна не пізніше, ніж за 24 години до вказаного часу поїздки за згодою перевізника. Зареєструвати квиток з відкритою датою або змінити дату поїздки можна в будь-якому агентстві, що продає квитки на рейси.

§ 6. Відмова від поїздки

6.1 Відмову від поїздки необхідно оформити не пізніше, ніж за 1 годину до відправлення автобуса. При несвоєчасній відмові від поїздки, грошова компенсація не виплачується. Пасажир має право відмовитися від поїздки повністю (туди і назад) або від зворотної поїздки, при цьому відмовитися тільки від поїздки туди неможливо. При відмові від поїздки за квитками, придбаними за бонусні пункти, бонусні пункти не повертаються.

6.2. При здачі квитка раніше, ніж 48 години до відправлення автобуса повертається 90% від вартості поїздки.

При відмові від поїздки в період часу від 48 годин до 24 годин до моменту поїздки відправлення автобуса повертається 80% від вартості поїздки.

При відмові від поїздки в період часу від 24 годин до 12 години до моменту поїздки відправлення автобуса повертається 50% від вартості поїздки.

При відмові від поїздки в період часу від 12 годин до 2 годин до моменту поїздки відправлення автобуса повертається 20% від вартості поїздки.

При здачі квитка пізніше, ніж 2 години до зазначеної поїздки відправлення автобуса, а також після відправлення автобуса гроші за невикористану поїздку не повертаються.

6.3. Якщо відправлення автобуса затримується з вини перевізника, пасажир має право відмовитися від поїздки і, пред’явивши квиток може отримати компенсацію у розмірі 100% від вартості квитка.

Якщо рейс скасовано з вини перевізника, повертається 100% вартості квитка і компенсація прямих витрат на поїздку до місця відправлення автобуса за наявності підтвердних документів.

6.4.У випадку, якщо контактний/мобільний телефон, вказаний пасажиром у квитку, виявився неправильним, і по ньому не було можливості зв’язатися з пасажиром або надіслати смс, компанія-перевізник знімає з себе відповідальність за те, що клієнт не був проінформований про зміни, пов’язані з рейсом. Претензії за такими випадками прийматися не будуть.

§ 7. Порядок розгляду претензій

7.1. Претензії про відхилення від графіка руху розглядаються і підлягають компенсації тільки в тих випадках, якщо вони сталися з вини перевізника.

7.2. Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за неналежне оформлення документів на право перетину кордонів держав за маршрутом слідування. У разі недопущення пасажира до поїздки або зняття пасажира з автобуса під час контролю вартість поїздки не повертається, і претензії з цього приводу не розглядаються.

7.3. Скарги та претензії від пасажирів відносно поїздки (копії квитків та інші документи, що підтверджують поїздку) повинні бути адресовані компанії-перевізнику, що виконував даний рейс, протягом 30 днів після дати поїздки.

Адресу перевізника можна дізнатися в агентстві, де був куплений квиток, або на домашній сторінці перевізника. Відповідальність за якість перевезення повністю несе фірма-перевізник.

Представництво, що приймає претензію і передає її фірмі-перевізнику не несе відповідальності за дії фірми-перевізника у розгляді заяви і зміст відповіді.

7.4. Скарги розглядаються фірмою-перевізником протягом 30 днів з моменту отримання нею всіх підтверджуючих претензію документів. У випадку, якщо претензія та/або підтверджуючі документи Пасажира написані на мові, відмінній від державної мови фірми-перевізника, то термін розгляду заяви може бути збільшений на термін, необхідний для перекладу заяви та/або документів, але не менше 10 робочих днів.

7.5. В випадку, якщо відправлення за маршрутом затримується з вини перевізника, проте пасажир вирішує використовувати поїздку, претензії про затримку відправлення та прибуття не приймаються.

У випадку, якщо відправлення за маршрутом скасовується з вини перевізника, проте пасажир погоджується перенести дату і використовувати поїздку пізніше, то претензії по компенсації виникаючих додаткових витрат не приймаються.

7.6. Допустима затримка автобуса в дорозі з вини перевізника становить 10% від часу, передбаченого розкладом руху. Якщо затримка в дорозі з вини перевізника перевищує допустиму, перевізник виплачує пасажирові компенсацію за понад допустимий час у дорозі.

В випадку, якщо рейс перерваний з вини перевізника, і перевізник не може забезпечити пересадку на інший автобус перевізника, пасажиру при відмові від продовження поїздки виплачується компенсація за невиконану відстань відповідно до вартості придбаного квитка, або перевізник компенсує квиток на інший автобус (або поїзд, якщо по даному маршруту не курсує автобус) до місця призначення, зазначеного у квитку перевізника.

7.7. Пасажир зобов’язаний з’ясувати всю необхідну інформацію щодо придбання квитка, у тому числі інформацію про: виконання рейсу, точний маршрут, доступний сервіс в автобусі і т.д. Таку інформацію, в рамках своєї компетентності, усно чи письмово може надати працівник з обслуговування клієнтів.

7.8. У разі непередбачених обставин Перевізник має право змінювати/скасовувати рейси, проінформувавши про це пасажирів по номеру телефона, вказаному під час купівлі квитка (для квитків, куплених в інтернеті, по е-майлу і/або телефоном).

7.9. Перевізник не несе відповідальності:

За відхилення від розкладу, несвоєчасну подачу транспортного засобу, котрі виникли внаслідок непередбачених і незалежних обставин (включаючи, але не обмежуючись: погодні умови, затори («пробки») на дорогах, дії держорганів і т.д., а також дії самих пасажирів, що могли вплинути на виконання рейсу) або інших обставин, яких перевізник, незважаючи на вжиті заходи, не зміг передбачити і запобігти.

За будь-які збитки, які виникли у пасажира через відхилення від графіка руху, за винятком випадків потурання або свідомого злісного невиконання обов’язків фірмою-перевізником.

За будь-які невдалі пересадки на будь-які види транспорту з причини відхилення від графіка руху, за винятком пересадок, які зазначені у квитку. Якщо пасажир не встигає на гарантовану пересадку, зазначену в квитку, перевізник забезпечує пасажирові альтернативний вид транспорту.

За будь-які збитки, які виникли у пасажира в результаті злочинної діяльності будь-якої приватної особи (у тому числі інших пасажирів, учасників руху або екіпажу).

За проблеми, котрі виникають у пасажира з державними інстанціями через документи (паспорт, візи, страховка і т.д.) або вміст багажу пасажира.

За речі, залишені або забуті в салоні автобуса. Знайдені в салоні автобуса речі передаються на зберігання в представництво перевізника за адресою України, Івано-Франківська обл., м. Коломия, вул. Майданського, 12/1. Якщо серед знайдених речей є продукти, що псуються, вони піддаються негайній утилізації. За зберігання знайденої речі (понад 1 день) при передачі її власнику стягується плата, встановлена перевізником.

РОЗДІЛ 2. ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

§ 1. Загальні положення

Ці правила політики конфіденційності (далі - Правила політики) становлять основу та є принципами функціонування веб-сайту https://prex.com.ua (та на його субдоменах), містять норми щодо укладання договорів за допомогою електронних засобів з суб’єктами, які зареєстровані та користуються послугами сервісу щодо продажу продуктів, наявних на веб-сайті, зокрема квитків.

Прикарпатський Експрес усвідомлює той факт, що, використовуючи цей веб-сайт, для Вас важливий захист приватної сфери. Ми ставимось до захисту ваших персональних даних як до пріоритету, саме тому ми хотіли б, щоб Ви знали, коли і які дані ми зберігаємо і як ми їх використовуємо. Тому за допомогою цих Правил ми хочемо ознайомити вас із заходами щодо захисту даних, що використовуються https://prex.com.ua та положеннями щодо захисту персональних даних.

§ 2. Терміни, що вживаються у цих Правилах політики

Адміністратор - володілець та розпорядник персональних даних, яким є Прикарпатський Експрес, що визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки.

Веб-сайт - веб-сайт Прикарпатський Експрес (https://prex.com.ua);

Гість - користувач без облікового запису на Веб-сайті;

Замовлення / купівля - заява про наміри Користувача Веб-сайту, яка чітко визначає тип та кількість товарів чи послуг, спрямованих безпосередньо на укладення Угоди на відстані через Веб-сайт;

Згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-комунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки;

знеособлення персональних даних - вилучення відомостей, які дають змогу прямо чи опосередковано ідентифікувати особу;

Індивідуальний обліковий запис - доступ до Веб-сайту для одного користувача, створеного під час реєстрації, що забезпечує можливість використання послуги https://prex.com.ua після входу, тобто введення електронної адреси, наданої під час реєстрації, та індивідуального пароля;

Клієнт - фізична особа, якій не менше 18 років, юридична особа чи інший організаційний підрозділ без правосуб'єктності, які не будучи Користувачами Сервісу придбали Товар / послугу через Веб-сайт;

Користувач - зареєстрована особа, яка не вчинила жодних додаткових дій на Веб-сайті, крім реєстрації;

Користувач веб-сайту - будь-яка фізична особа (у випадку фізичних осіб, які не досягли 18 років, використання Веб-сайту має здійснюватися під наглядом законного представника; у випадку фізичних осіб, які не досягли 14 років, використання Веб-сайту має здійснюватися за згодою та під наглядом представника юридична особа), юридична особа чи організаційний підрозділ без правосуб'єктності, якому Законом надано правоздатність, що з’являються на Веб-сайті, зареєстровані в одній з наступних ролей: Користувач, Партнер;

Користувач сервісу - Користувач, Гість, Замовник, Партнер;

Обліковий запис - обліковий запис, що зберігається для Користувача, зареєстрованого під унікальним іменем (електронна пошта / логін), в якому збираються дані Користувача та інформація про його діяльність на Веб-сайті за умови початку реєстрації на Веб-сайті;

Обліковий запис компанії - доступ до сайту для користувача компанії, створеного під час реєстрації, що забезпечує можливість використання послуги https://prex.com.ua після входу, тобто введення електронної адреси, наданої під час реєстрації та пароля. Створення облікового запису компанії можливо за умови введення необхідних даних;

Обробка персональних даних - будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем;

Партнер - Користувач веб-сайту, що надає можливість бронювати та продавати квитки через платформу продажу Прикарпатський Експрес (https://prex.com.ua);

Перевізник - фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи (та) вантажів транспортними засобами;

Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;

Профіль - дані користувача веб-сайту, які він може вільно змінювати на вкладці «Особистий кабінет;

Реєстрація - разова добровільна та безкоштовна діяльність, що полягає у створенні Гостем облікового запису, що здійснюється за допомогою адміністративної панелі, розміщеної на Веб-сайті;

Споживач - фізична особа, яка здійснює юридичний акт, не пов'язаний безпосередньо з її підприємницькою чи професійною діяльністю;

Суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються;

Третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних , якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних, зокрема це Партнер та Перевізник.

Товар - товар або послуга, пропоновані Прикарпатський Експрес або його Партнерами;

Файли cookie - це слід розуміти як нешкідливі для компютера файли, які використовуються для допомоги Користувачам Веб-сайту у використанні Веб-сайту, які залежно від налаштувань браузера можуть автоматично зберігатися на жорсткому диску Постачальника послуг або на комп'ютері Користувача Сервісу, коли веб-браузер відкриває певний веб-сайт;

LiqPay - спосіб оплати, який надає АТ КБ "ПриватБанк", ліцензія № 22 від 05.10.2011, ф / 32009100400 у Національному банку України, МФО 305299, код ЄДРПОУ 14360570, адреса: 01001, місто Київ, Грушевського 1Д.;

Newsletter – електронний інформаційний бюлетень, журнал, що надсилається електронною поштою, що містить інформацію про функціональність Веб-сайту, послуг та рекламних акцій;

Stripe - спосіб оплати, який надає зовнішня компанія Stripe Inc.;

§ 3. Інформація про Адміністратора персональних даних

undefined, та розташоване за адресою: вул. Майданського, 12, веб-сайт: [object Object]. Основним видом господарської діяьності є надання послуг з первезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом відповідно до видів робіт, визначених Законом України "Про автомобільний транспорт".

§ 4. Використання та мета збору персональних даних.

Згідно Правил політики в поняття "персональні дані" входить інформація, або частина інформації, котра дозволяє Вас ідентифікувати. Як правило сюди входить ім’я та прізвище, псевдонім (нік), адреса електронної пошти та номер телефону, може також входити така інформація, як IP-адреса. Такі відомості ми можемо отримати безпосередньо від Вас, наприклад, при реєстрації на сайті, наданні контактних даних, інформації отриманої із банківської картки або платежів, а також іншу особисту інформацію, яку Ви добровільно надали нам.

Особиста інформація відвідувачів сайту, зібрана при реєстрації, переважно використовується для надання послуг у відповідності з Вашими потребами, в першу чергу для надання послуг або у договірних відносинах, а також для відповідей на Ваші запитання.

Зокрема, метою збору даних Адміністратором є:

  • Виконання зобов’язань, що випливають із договорів, укладених між Прикарпатський Експрес, Партнерами, Перевізниками;
  • Вирішення суперечок, стягнення плати, виконання запитів та пропозицій Клієнтів, Партнери, Перевізники;
  • Надсилання інформації електронною поштою, традиційною електронною поштою, текстовими повідомленнями про продукти та послуги, які, на нашу думку, можуть вас зацікавити - доки ми отримаємо Вашу згоду;
  • Для цілей оподаткування та страхування;
  • Для організації торгової мережі Партнерів;
  • Для отримання інформації про діяльність на Веб-сайті;
  • Для поліпшення функціональності та розробки Веб-сайту;

Дані передаються діловим партнерам, тобто Партнерам та Перевізникам, які виконують договори, які ми укладаємо з ними або Замовником, Користувачем веб-сайту. Це стосується насамперед кур'єрських компаній, перевізників, компаній, що займаються стягненням заборгованості, постачальників логістичних послуг, побутових послуг, мережі асоційованих компаній - зокрема, для Вашого оператора, з яким ви забронювали поїздку або придбали квиток

Метою збору даних є також надання Партнеру технічних та ІТ-рішень, які дозволяють нам надсилати Вам повідомлення,

Ніякі особисті дані Клієнта не будуть передані Адміністратором будь-якому іншому одержувачу, за винятком тих, що зазначені в абзаці 4 цього парагрфу та в обсязі, описаному в ній.

Адміністратор обробляє наступні особисті дані Одержувача послуги:

  • Ім'я та прізвище
  • Номер телефону
  • Адреса електронної пошти
  • Адреса проживання або адреса ведення господарської діяльності
  • Місцезнаходження автобусів

Для обробки персональних даних відповідно до Правил політики Адімінстратора потрібна згода отримувача послуг.

Адміністратор може обробляти дані, що характеризують спосіб використання Клієнтом послуг, що надаються в електронному вигляді, зокрема, позначення, що ідентифікують кінець телекомунікаційної мережі або ІТ-системи, що використовується Замовником.

Ми маємо право зберігати Персональні дані стільки, скільки необхідно для реалізації мети, що зазначена у цих Правилах політики або у строки, встановлені чинним законодавством України або до моменту видалення Вами цих даних.

§ 5. Обробка персональних даних

Використання веб-сайту Адміністратора з метою бронювання квитка для отримання послуг з перевезення, що передбачає необхідність надання персональних даних, є абсолютно добровільним. Суб'єкт даних самостійно вирішує, чи хоче він користуватися послугами Адміністратора.

Адміністратор обробляє Ваші персональні дані на підставі цих Правил політики. що сформульовані у відповідності до положень Конституції України і Закону України "Про захист персональних даних" від 01.06.2010 р №2297-VI (далі - Закон №2297-VI), а також Генерального регламенту про захист даних (ЄС) 2016/679 від 27.04.2016 р (EU General Data Protection Regulation, далі - GDPR) і іншого застосовного Європейського законодавства про захист даних

Правила політики та згода на обробку персональних даних приймаються Користувачем веб-сайту разом із першою реєстрацією на веб-сайті https://prex.com.ua або за допомогою входу на веб-сайт Сервісу або за допомогою допомогою реєстраційного листа, надісланого на електронну адресу. Висловлення згоди зі змістом Правил політики також виражається шляхом укладення транзакцій за допомогою Веб-сайту;

Незареєстровані користувачі, тобто ті, хто не має облікового запису на веб-сайті (так звані Гості), які використовують веб-сайт автоматично та беззастережно, приймають всі Правила політики;

Веб-сайт дозволяє керувати мережею продажів Партнерами, завдяки чому Користувач або Гість може придбати Квитки та зарезервувати місця у сполученнях, які надаються Партнерами. Крім того, Правила політики застосовуються лише до тих сполучень, які були визначені Партнерами такими, щодо яких здійснюється онлайн-продаж квитків;

Використання Сервісу поза сферою добросовісного використання без згоди Прикарпатський Експрес є незаконним та є порушенням закону, зокрема закону про авторське право, і як таке забороняється під загрозою притягнення до цивільної та/або кримінальної відповідальності.

§6. Права суб'єкта персональних даних

Відповідно до Закону №2297-VI Суб'єкт персональних даних має право:

  1. знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
  2. отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
  3. на доступ до своїх персональних даних;
  4. отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
  5. пред’являти вмотивовану вимогу володільцю персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  6. пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким володільцем та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  7. на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
  8. звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого або до суду;
  9. застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  10. вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
  11. відкликати згоду на обробку персональних даних;
  12. знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
  13. на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

Окрім вищезазначених прав, також субєкт персональних даних має право:

Одержувач Сервісу має право отримати доступ до своїх персональних даних та виправити їх.

Одержувач Сервісу має право контролювати обробку даних, що стосуються його, зокрема:

  • - отримання вичерпної інформації про те, чи існує такий файл, та визначення адміністратора даних, його адреси та повного імені, а якщо адміністратором даних є фізична особа - місце проживання, ім'я та прізвище,
  • - отримання інформації про мету, обсяг та спосіб обробки даних, що містяться в такому наборі,
  • - отримувати інформацію, від коли дані, що стосуються його, обробляються, і надати вміст у загальнозрозумілому вигляді,
  • - отримання інформації про джерело, з якого походять дані, пов'язані з нею, крім випадків, коли контролер даних зобов'язаний зберігати конфіденційну інформацію або професійну таємницю в цьому відношенні,
  • - отримання інформації про те, як обмінюватися даними, зокрема інформацію про одержувачів або категорії одержувачів, яким передаються такі дані,
  • - прохання доповнити, оновити, виправити персональні дані, тимчасово або назавжди призупинити їх обробку або видалити, якщо вони є неповними, застарілими, помилковими або були зібрані з порушенням Закону або більше не потрібні для досягнення мети, для якої вони були зібрані.

З метою здійснення прав, зазначених у цьому параграфі, Ви можете використовувати адресу електронної пошти: Email: info@prex.com.ua або по телефону за наступним номером телефону: +380631200900 / +420228881504 / +48800003028 / +380991200900 / +48222922928 / +380961200900 (оплата проводиться як за стандартне з'єднання - відповідно до прайс-листа відповідного оператора), або поштою, надіславши відповідний запит на адресу Прикарпатський Експрес, що базується за адресою: вул. Майданського, 12

§ 7.Довірення даних

Як Користувач Веб-сайту https://prex.com.ua ми доручаємо Вам обробляти персональні дані інших Користувачів Веб-сайту відповідно до цих Правил політики, до положень Конституції України і Закону України №2297-VI, а також Генерального регламенту про захист даних (ЄС) 2016/679 від 27.04.2016 р (EU General Data Protection Regulation, далі - GDPR) і іншого застосовного Європейського законодавства про захист даних.

Як користувач Веб-сайту Ви погоджуєтесь:

  • на обробку довірених персональних даних лише для цілей, визачених цими Правилами політики;
  • не вживати жодних дій, спрямованих на подальше поширення або обмін даними способом, не передбаченим вище чи не відповідно до законодавчих положень;
  • негайно повернути персональні дані після припинення співпраці з Прикарпатський Експреста видалити ці дані з усіх носіїв зберігання даних, на яких вони були записані.

Адміністратор залишає за собою право здійснювати перевірки обробки довірених даних, включаючи запити щодо захисту персональних даних.

Обробка може відбуватися за ціллю і в обсязі, зазначеному вище, зокрема в ІТ-системах та в паперовій формі. Надання подальших дозволів особам, які співпрацюють з Партнером на основі цивільно-правових договорів, можливо за умови, що ці суб'єкти дотримуються всіх вимог щодо обробки даних, що застосовуються до Користувача Веб-сайту, та за умови, що таке подальше користування є від Прикарпатський Експрес прийнято.

У разі надсилання файлів, що містять персональні дані, ці файли повинні бути захищені під час передачі через загальнодоступну мережу, використовуючи заходи захисту криптографічних даних.

Адміністратор уповноважений припинити співпрацю після ознайомлення з неправильною обробкою персональних даних.

Прикарпатський Експрес не несе відповідальності за зобов'язання Користувачів перед третіми особами, що виникають внаслідок обробки персональних даних в порушення цієї Політики конфіденційності, а також за зобов'язання перед особами, яких Користувач уповноважив обробляти персональні дані.

З метою забезпечення належного захисту персональних даних користувачів передача даних, що вимагає надання персональних даних або паролів доступу до облікових записів, шифрується за допомогою протоколу SSL.

Користувач визнає, що вся інформація, надана йому в рамках виконання договорів, на які поширюються ці Правила, зокрема інформація про Прикарпатський Експрес, комерційна та організаційна інформація, яка не розголошується громадськості, дані інших Користувачів, Партнерів, Продавців, Клієнтів Прикарпатський Експрес та пов'язані з ними дані про суму Комісії та інші доходи, отримані у зв'язку з використанням Сервісу, та іншу інформацію та дані, включаючи зміст та умови зобов’язань на Веб-сайті та Прикарпатський Експрес є конфіденційною інформацією та охоплюється комерційною таємницею Постачальника послуг, незалежно від форми, в якій вона була розголошена Користувачеві. Користувач зобов'язується дотримуватися конфіденційності вищезазначеної інформації та зобов'язується не вживати жодних дій чи упущень, які можуть призвести до розкриття, передачі чи використання інформації, зазначеної у цьому пункті в тій мірі, яка необхідна для виконання зобов’язань, що виникають внаслідок здійснення обслуговування. Користувач несе відповідальність за шкоду, спричинену недотриманням конфіденційності інформації, зазначеної в цьому параграфі. Зобов'язання, зазначені в цьому параграфі, необмежені часом та територією, а також застосовуються після припинення або закінчення строку зобов'язання між Користувачем або Замовником та Організатором.

§8. Зміни до Правил політики конфіенційності

Ці Правила політики можуть бути змінені Адміністратором.

У разі внесення змін до Правил політики Користувачі веб-сайтів будуть повідомлені про них, розміщуючи інформацію на Веб-сайті таким чином, що дозволяє їм прочитати її перед входом в обліковий запис, а також електронною поштою на адресу електронної пошти, надану під час реєстрації акаунта, як мінімум за 14 днів до дати набрання чинності поправками.

Прийняття змін або відмова від прийняття відбувається шляхом відкриття відповідного посилання. Використання веб-сайту можливо після прийняття змін.

Зміни набувають чинності не раніше ніж протягом 14 днів з дня їх розміщення на Веб-сайті та повідомлення Користувачів Веб-сайту у порядку надіслання про це листа на їх електронну пошту.

Жодна відмова від змін до циз Правил політики протягом 14 днів після їх опублікування не буде рівнозначною прийняттю Правил політики, а змінені Правила будуть обов'язковими з дати, зазначеної Адміністратором веб-сайту як дня, коли зміни до Правил політики набувають чинності.

§ 9. Заключні положення

Положення набувають чинності 01.02.2020 p.

Судом якому післідні спори, що виникають з цих Правил політики, є суд, що знаходиться за місцем реєстрації Прикарпатський Експрес.

Адміністративний орган із захисту персональних даних в Україні - це Управління з питань захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (http://www.ombudsman.gov.ua/ru/page/zpd/). Ви можете звертатися до нього зі скаргами або пропозиціями, якщо вважаєте, що порушені Ваші права у зв'язку з обробкою персональних даних. Дізнатись подробиці: https://groheshop.com.ua/politika.html

Вміст Правил доступний на https://prex.com.ua/regulations та на вкладці Правила політики конфіденційності.

Єдиною дозволеною формою використання даних, отриманих на веб-сайті Прикарпатський Експрес на інших веб-сайтах, є посилання на головну сторінку веб-сайту. Всі зацікавлені в інших формах співпраці запрошуються до контакту з Прикарпатський Експрес

Забороняється обходити будь-яку систему, що захищає вміст бази даних веб-сайтів, включаючи автоматичне завантаження даних, минаючи обмеження, пов’язані з масовим завантаженням даних та іншими діями, що порушують основну мету надання даних на веб-сайті.